شناسهٔ خبر: 48816292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دفاع جانانه کارشناس زن لبنانی از حزب‌الله+ فیلم

یک فعال زن لبنانی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی ضمن دفاع تمام قد از حزب‌الله، هرگونه اتهام علیه این جنبش را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان «سندرالا مهرج»، وکیل، مدیر، نویسنده بین‎‌المللی و فعال اجتماعی سیاسی و مسیحی لبنان با حضور در یک برنامه‌ زنده تلویزیونی در یکی از شبکه‌های لبنانی، ضمن دفاع از حزب‌الله، خطاب به کارشناس مخالف مقاومت گفت: در بندر بیروت از همه‌ی طوایف، گروه‌های سیاسی و امنیتی موجود بود، به چه دلیل در تلویزیون ملی و بدون هیچ مدرکی و در اظهارات بی اساسی اعلام می‌شود حزب‌الله بندر را در دست داشته است؟!

او در ادامه افزود: نیرو‌های امنیتی و پلیس بندر در قضیه نیترات (عامل انفجار مهیب بندر بیروت) اهمال کاری کردند، چرا به جای پاسخ خواستن از آن‌ها، حزب‌الله را بدون هیچ دلیلی مقصر نشان می‌دهید؟!

بعد از این سخنان کارشناس مرد و مخالف حزب‌الله با داد زدن و قطع کردن سخنان مهرج اجازه صحبت کردن را به او نداد.

<div id="video-display-embed-code_14480720"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7850181/14480720?width=400&height=300"></script></div>

کاربران لبنانی توئیتر با منتشر کردن قطعاتی از مناظره مهرج با کارشناس مرد از شجاعت این زن لبنانی در دفاع از حزب‌الله تشکر کردند.

یکی از کاربران با اشاره به شجاعت مهرج نوشت: به او گفته می‌شود خواهر مردان، ولی من او را یک زن قوی، تحصیل کرده، منطقی و عملیاتی می‌بینم که بر روی منبر می‌رود تا در این زمان ملتهب از مقاومت دفاع کند. او زنی از مقاومت لبنان است.

بعد از انفجار بندر بیروت گروه‌هایی برای تضعیف حزب‌الله لبنان و کم کردن مقبولیت این جنبش در میان مردم این کشور شروع به اتهام زنی علیه حزب‌الله کرده و بدون هیچ مدرکی مقاومت لبنان را مسئول این انفجار دانستند با این حال کارشناسانی از سراسر دنیا به بندر بیروت رفته و اعلام کردند هیچ مهماتی در بندر نبوده است، اما تسویه حساب‌های سیاسی تمامی نداشت و این بار ادعا کردند این حزب‌الله بوده است که نیترات را در بندر انباشت کرده!

حزب‌الله لبنان از همان ابتدا همه این اتهامات و ادعا‌ها را رد کرده و از قاضی و بازرس قوه قضائیه لبنان خواست نتایج بازرسی‌های فنی خود را منتشر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما