شناسهٔ خبر: 48815991 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه سریال تیراندازی‌ها در آمریکا؛

۵ کشته و زخمی در حمله مسلحانه به یک مهمانی در نیویورک

فردی مسلح با حمله به یک مهمانی در نیویورک ۲ نفر را کشت و چند نفر را مجروح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، در جریان تیراندازی در یک مهمانی در نیویورک، دست کم دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

به گفته جودیث هریسون، رئیس پلیس بروکلین نورث، تیراندازی در یک مهمانی ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفری رخ داد. گفته می‌شود در پی بالا گرفتن نزاع لفظی، تیراندازی رخ داد که طی آن ۲ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

نگهبانی که در نزدیکی محل  این حادثه کار می‌کند به نیویورک دیلی نیوز گفت: "من صدای تیراندازی را شنیدم. دیدم مردم در حال دویدن هستند ... این یک مهمانی است، هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. تعجب نکردم. "

پلیس نیویورک اعلام کرد: مظنون به یک نفر در مهمانی شلیک کرد و پس از خروج از مهمانی نیز سه مردی را که داخل یک خودرو خاکستری نشسته بودند، به گلوله بست. دو نفر از سرنشینان خودرو کشته شدند.

پلیس نیویورک مرد ۳۲ ساله‌ای را که "چندین مرتبه" مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در محل پیدا کرد. وی در وضعیت وخیمی به بیمارستان محلی منتقل شد.

جان چل، معاون رئیس پلیس نیویورک گفت: این تیراندازی یک قربانی دیگر نیز داشت، اما مشخص نیست که پنجمین قربانی در داخل یا خارج از مهمانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

فرد ۵۱ ساله‌ای که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از مرگ نجات پیدا کرده بود، از ناحیه ساعد، کمر و قفسه سینه مجروح شد.
به گفته پلیس، تحقیقات ادامه دارد و در حال حاضر هیچ شخصی بازداشت نشده است.

طی روز‌های گذشته گزارش‌هایی از تیراندازی در چندین ایالت آمریکا منتشر شده است؛ از جمله تعطیلات خونین آخر هفته در نیویورک که ۱۰ کشته و زخمی به جای گذاشت. در شیکاگو، آلاباما، کلرادو و دنور نیز تیراندازی‌هایی رخ داده بود که طی آن یک افسر پلیس کشته و تعدادی مجروح شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما