شناسهٔ خبر: 48815841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

شروط جلوگیری از روند افزایش ابتلا به کرونا در تهران

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا شهر تهران گفت: شرط خلاص شدن از وضعیت کرونایی تهران در پیک پنجم، رعایت پروتکل های کامل بهداشتی، افزایش تزریق واکسن و یا اقدام به قرنطینه عمومی تهران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  دکتر"علیرضا زالی" در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران با تشریح وضعیت پایتخت در برابر هجوم ویروس وحشی کرونا دلتا، گفت: این سویه جدید ویروس کرونا نیاز به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دارد و پس از گذشت دو هفته از آغاز پیک پنجم همچنان در اوج مبتلایان به بیماری کرونا قرار هستیم.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا شهر تهران گفت: اگر نیاز باشد برای احیای رمق و توان کادر درمان اقدام به قرنطینه عمومی می‌کنیم.

دکتر زالی از جمله شروط خلاص شدن از وضعیت فعلی تهران، افزایش تزریق واکسن دانست و گفت: در تهران تعداد ۲ میلیون و ۶۱۶ نفر هر دو دز کرونا را دریافت کرده اند.
<div id="video-display-embed-code_411719" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/823366/411719?width=400&height=300"></script></div>
 
تاکنون ۱۳ میلیون و ۲ هزار و ۲۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا در کشور و سه میلیون و ۱۴۶ هزار و ۱۳۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۶ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۷۵ دُز رسیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما