شناسهٔ خبر: 48809536 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ثبت نام وانت سایپا بدون قرعه کشی مرداد ۱۴۰۰

طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل کوییک ار، کوییک دنده‌ای، کوییک. اس و ساینا. اس و وانت سایپا ۱۵۱ در دستور کار سایپا قرار گرفته و ثبت نام وانت سایپا ۱۵۱ بدون قرعه کشی مرداد ۱۴۰۰ در حال انجام است و پس از تکمیل ظرفیت جدول فروش بسته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل کوییک ار، کوییک دنده‌ای، کوییک. اس و ساینا. اس و وانت سایپا ۱۵۱ در دستور کار سایپا قرار گرفته و ثبت نام وانت سایپا ۱۵۱ بدون قرعه کشی مرداد ۱۴۰۰ در حال انجام است و پس از تکمیل ظرفیت جدول فروش بسته خواهد شد.ظاهرا عرضه بیش از تعداد متقاضیان دلیل ارائه 5 خودروی سایپا بدون قرعه کشی است. جزئیات بیشتر از ثبت نام وانت سایپا 151 بدون قرعه کشی سایپا را با هم می خوانیم.

 

نحوه ثبت نام وانت سایپا 151بدون قرعه کشی به این صورت است که سایت سایپا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه باز می شود و متقاضیان می توانند تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود به صورت 24 ساعته ثبت نام کنند و به صورت خودکار پس از ثبت نام آخرین نفر مطابق ظرفیت سایت بسته می شود. در این طرح فروش دیگر محدودیت‌های ثبت نام و مراسم قرعه کشی وجود ندارد و در هنگام ثبت اطلاعات، امکان واریز وجه برای خریداران فراهم است.

 

با توجه به نامشخص بودن مهلت ثبت نام انتظار می رود در ساعتهای آغازین ترافیک زیادی روی سایت سایپا قرار بگیرد و اگر قصد ثبت نام دارید طبیعتا باید در اولین فرصت ممکن به سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید و طبق توضیحاتی که در ادامه آمده است ثبت نام بدون قرعه کشی خود را کامل کنید. 

 

در این ثبت نام هر کسی که موفق به ثبت نام شود طبق برنامه زمان بندی خودرو دریافت می کند. سایر شرایط به قوت خود باقی است.

 

قیمت وانت سایپا 151 ثبت نامی سایپا

 طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل کوییک ار، کوییک دنده‌ای، کوییک.اس و ساینا.اس و وانت سایپا 151 در دستور کار سایپا قرار گرفته و ثبت نام بدون قرعه کشی است.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب به تومان
وانت سایپا ۵۲۵۷۱۰۰۰

زمان تحویل وانت سایپا 151  بدون قرعه کشی سایپا

زمان تحویل ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی حداکثر یک ساله است و آن طور که این شرکت اعلام کرده تحویل محصولات از دی ماه 1400 آغاز می شود و حداکثر تا تیر 1401 تمام محصولات ثبت نامی تحویل مشتریان می شود.

 

ظرفیت خودرو وانت سایپا  151بدون قرعه کشی مرداد 1400

گفته می شود در این طرح ۲ هزار دستگاه خودرو وانت سایپا عرضه می‌شود.

تاريخ و نحوه ثبت نام ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا

متقاضيان محترم ميتوانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/5/18 به صورت 24 ساعته نسبت به انجام مراحل ذيل اقدام نمايند :

  • الف- ورود به سايت فروش اينترنتي com.iranecar.saipa://https و ثبت اطالعات شخصي و دريافت كد كاربري - متقاضياني كه قبالً نسبت به ثبت اطالعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام نمودهاند نياز به دريافت مجدد كد كاربري و كلمه عبور ثبت نام ندارند.
  • ب- ورود به قسمت خريد خودرو و انتخاب نوع خودرو
  • ج- ورود به درگاه اينترنتي و پرداخت وجه خودرو
  • د- دريافت كد رهگيري
  • ه- مراجعه به نمايندگي منتخب جهت تحويل مدارك هويتي، احراز سكونت و دريافت قرارداد

آدرس سایت اینترنتی سایپا

برای ورود به سایت سایپا از طریق لینک https://saipa.iranecar.com اقدام کنید.

 

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو وانت سایپا 151بدون قرعه کشی باید بدانند

 

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طي 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

نظر شما