شناسهٔ خبر: 48882578 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

نحوه ثبت نام ایران خودرو مرداد 1400 / زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو از شنبه 23 مرداد آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد. نحوه ثبت نام ایران خودرو مرداد 1400 و زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو را در این خب می خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام ایران خودرو برای مرداد 1400 از روز شنبه آغاز می شود و زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو نیز روز 26 مرداد اعلام شده است. در این طرح گروه خودرو سازی ایران خودرو برای پیش فروش ایران خودرو 5 محصول ایران خودرو عرضه خواهد شد. گفتنی است موعد تحویل محصول یک ساله عنوان شد.

ثبت نام ایران خودرو

زمان ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد 1400

زمان ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد 1400 از روز شنبه 23 مرداد آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

 

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

مراسم قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مرداد 1400 روز سه شنبه 26 مرداد با حضور نهاد های نظارتی برگزار می شود و متقاضیان می توانند بعد از اتمام قرعه کشی اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را در سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مشاهده کنند. همچنین این مراسم از صفحه ایران خودرو در آپارات پخش خواهد شد.

ثبت نام خودرو ایران خودرو

نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

متقاضیان با مراجعه به سایت ایران خودرو esale.ikco.ir میتوانند برای ثبت نام خودرو ایران خودرو اقدام کنند.

<div id="video-display-embed-code_305976" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/98460/305976?width=400&height=300"></script></div>

محصولات ایران خودرو در طرح جدید

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک از محصولات عرضه شده در این دوره از  پیش فروش ایران خودرو هستند.

 

موعد تحویل

موعد تحویل پیش فروش ایران خودرو مرداد 1400 یک ساله است.

آیا قرعه‌کشی ایران‌خودرو حذف شد؟

گروه خودرو سازی سایپا قرعه کشی و شرایط فروش را برای برخی از محصولات خود حذف کرده است اما ایران خودرو تاکنون چنین تصمیمی را اتخاذ نکرده است و همچنان قرعه کشیبرای تمام محصولات ایران خودرو انجام می شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما