شناسهٔ خبر: 48787653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیرساخت های شهرک گلخانه‌ای گلستان ترشیز کاشمر در حال واگذاری است

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای گلستان ترشیز کاشمر در حال انجام و واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در سال ۱۳۸۶ از مدار دوازده شبانه روز دو حلقه چاه آب کشاورزی در روستا‌های هندآباد و ممرآباد ۱۲۰ ساعت آب با ۲۹ هکتار زمین خریداری شده است و پس از آن زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای گلستان ترشیز کاشمر شامل تسطیح اراضی، احداث استخر ذخیره آب ۱۰۰ هزار متر مکعبی، انتقال و توزیع آب کشاورزی، برق رسانی و گاز رسانی انجام و درحال واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد.

بیشتر بخوانید

او خواستار پیگیری سریع و تأمین اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک دامپروری کاشمر شد و افزود: زمین به مساحت ۴۵ هکتار برای پرورش ۱۵۰هزار رأس دام سبک و تعداد ۱۰۰ واحد دامداری مورد نیاز است؛ ایجاد شهرک دامپروری نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی و اشتغال پایدار و همچنین استفاده بهینه در مصرف آب و نهاده‌های دامی ایفا می‌کند.

در پایان مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در این بازدید گزارش کاملی از نحوه اجرای پروژه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای از سال ۱۳۸۶ تا کنون ارائه نمود.


انتهای پیام//ه. ش

نظر شما