شناسهٔ خبر: 48739885 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به دنبال افزایش تنش میان لبنان و رژیم صهیونیستی

وحشت صهیونیست‌ها از موشک های مقاومت لبنان

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند شلیک موشک های مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی نشین کریات شمونه، لرزه بر اندام مقامات رژیم جعلی اسرائیل انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند حملات روز گذشته  به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه، مقامات این رژیم را به شدت دچار رعب و وحشت کرده است.
خبرگزاری فلسطینی شهاب تصاویری بر گرفته از کانال سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش کرد که آتش سوزی ناشی از شلیک موشک از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را نشان میداد.
در گزارش کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی که ترجمه عربی آن روی صفحه به صورت زیرنویس پخش می‌شد آمده است: حمله موشکی غافلگیرانه بود. سه موشک به کریات شمونه شلیک شد. آنچه ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روی داد اهالی کریات شمونه را برای لحظاتی به یاد کابوس‌های قدیمی انداخت.
یکی از اهالی گفت: داریم از ترس می‌میریم.

<div id="video-display-embed-code_6808618"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3185145/6808618?width=350&height=250"></script></div>

در ادامه گزارش آمده است: با وجود آن که گفته می‌شود کسی آسیب ندیده و موشک به مناطق مسکونی اصابت نکرده است، شهردار کریات شمونه دستور باز کردن در‌های پناهگاه‌ها را صادر کرده و از مردم خواسته است در پناهگاه‌ها بمانند.
یکی از نیرو‌های پلیس گفت: صدای آژیر‌های خطر را شنیدیم. نیرو‌های پلیس، آتش‌نشانی و امدادی به سرعت به سمت محل حرکت کردند. همه بخش‌های امدادی حتی ارتش به سمت مکان حادثه حرکت و محل اصابت موشک را پیدا کردند.
در ادامه گزارش آمده است: شعله‌های آتش ناشی از شلیک موشک‌ها باعث گسترش آتش سوزی در مناطق شمالی کریات شمونه شد. از ۱۵ سال پیش که جنگ دوم لبنان به پایان رسید، آرامش نسبی در این مناطق حاکم بوده است، اما در ماه‌های اخیر، پنج موشک به مناطق نزدیک مرز‌های شمالی شلیک شده است.
خبرنگار شبکه گفت: قدرت بازدارندگی در برابر لبنان تضعیف شده است. با وجود استقرار گنبد آهنین در مرز‌های شمالی، این سامانه هیچ اقدامی برای مقابله با این موشک‌ها نکرد.
گفتنی است در پی شلیک دو فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در فلسطین اشغالی تنش در مرز‌های جنوبی لبنان بالا گرفت.  
در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی در دو مرحله مناطقی را که گمان می‌رفت موشک‌ها از آن‌جا شلیک شده اند هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

نظر شما