شناسهٔ خبر: 48714864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شکست استقلال و پرسپولیس در جام حافظان سلامت

اقتصاد ایران: پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در دومین هفته از جام حافظان سلامت با شکست روبه‌رو شدند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازی اول که ساعت 18 دیروز آغاز شد تیم ستارگان هنر در یک بازی پرگل موفق شد حریف خود یعنی پرسپولیس را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد. گل‌های این بازی را که با قضاوت نوید مظفری برگزار شد، سامان صفاری (2 گل)، بهرام افشاری و امیرعباس گلاب برای ستارگان هنر و اشپیتیم آرفی (2 گل) و حسن خان‌محمدی برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

اما در بازی دوم که یکی از پربرخوردترین‌ و خشن‌ترین بازی‌های جام بود، تیم وطن زرین با هدایت محمد وطن‌دوست توانست استقلال را از پیش رو بردارد. در این بازی مهران انصاری‌فر توانست با دوگل خود در مقابل تک گل محسن بیاتی‌نیا وطن زرین را به پیروزی برساند. گفتنی است داور این بازی پربرخورد منوچهر نظری از داوران پیشکسوت فوتبال ایران بود.

اما در آخرین بازی روز سوم که با سوت مسعود مرادی آغاز شد، تیم رسانه ورزش در دومین بازی خود نیز توانست تیم مدیران را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد تا صدرنشین این بازی‌ها باشد. گل‌های تیم رسانه ورزش توسط عادل فردوسی‌پور، نیما علیپور، فرخ کیا و نوید صبا به ثمر رسیدند و تک گل مدیران را سالار کشانی وارد دروازه رسانه ورزش کرد.

روز سوم بازی‌ها نیز پنجشنبه با تقابل جذاب ستارگان هنر و رسانه ورزش، وطن زرین با پرسپولیس و استقلال با مدیران ادامه خواهد داشت. این دوره از مسابقات به صورت لیگ توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود و تیمی که بیشترین امتیاز را در پایان به دست آورد به‌عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما