شناسهٔ خبر: 48707437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست پرسپولیس و استقلال و گلزنی فردوسی پور در جام حافظان سلامت

تهران- ایرنا- در دومین روز جام حافظان سلامت تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس از ستارگان هنر شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جام حافظان سلامت که با شعار حافظان سلامت، قهرمانان وطن برگزار می شود در دومین روز خود بازی‌های پرحاشیه و پربرخوردی را پشت سر گذاشت. در بازی اول که ساعت ۱۸ روز چهارشنبه آغاز شد تیم ستارگان هنر در یک بازی پرگل موفق شد حریف خود یعنی پرسپولیس را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

گل‌های این بازی را که با قضاوت نوید مظفری همراه بود، دوگل سامان صفاری ، بهرام افشاری و امیرعباس گلاب برای ستارگان هنر و دوگل اشپیتیم آرفی و تک گل حسن خان محمدی برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

اما در بازی دوم که یکی از پربرخوردترین‌ و خشن‌ترین بازی‌های جام بود، تیم وطن‌زرین با هدایت محمد وطن‌دوست توانست استقلال را از پیش رو بردارد.

در این بازی مهران انصاری‌فر توانست با دوگل خود در مقابل تک گل محسن بیاتی‌نیا را به پیروزی برساند.

گفتنی است داور این بازی پربرخورد منوچهر نظری از داوران پیشکسوت فوتبال ایران بود.

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به اعتراض شدید تیم وطن زرین به داوری آقای منوچهر نظری و مصدومیت شدید یکی از بازیکنان این تیم اشاره کرد.

اما در آخرین بازی روز دوم که با سوت مسعود مرادی آغاز شد، تیم رسانه ورزش در دومین بازی خود نیز توانست تیم مدیران را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد تا صدرنشین این بازی‌ها باشد.

گل‌های تیم رسانه ورزش توسط عادل فردوسی پور، نیما علیپور، فرخ کیا و نوید صبا به ثمر رسید و تک گل مدیران را سالار کشانی وارد دروازه رسانه ورزش کرد.

روز سوم بازی‌ها نیز پنج‌شنبه با تقابل جذاب ستارگان هنر و رسانه ورزش، وطن زرین با پرسپولیس و استقلال با مدیران ادامه خواهد داشت. این دوره از مسابقات به صورت لیگ برگزار می‌شود و تیمی که بیشترین امتیاز را در پایان به دست آورد به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد.

نظر شما