شناسهٔ خبر: 48714212 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارقان مامورنمای نظرآباد، در دام پلیس های واقعی/ ببینید و شناسایی کنید +عکس

پلیس آگاهی نظرآباد با انتشار تصاویر اعضای باند ۴ نفره سارقان تحت عنوان مامور انتظامی، از شهروندان درخواست کرد چنانچه به این روش مورد اخاذی قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که یک باند حرفه‌ای با استفاده از چندین خودرو، البسه نظامی و سلاح قلابی خود را مامور پلیس معرفی و اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح این شهرستان می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در قالب یک باند ۴ نفره خود را به عنوان مامور پلیس معرفی و از سوژه‌های خود وجه نقد و لوازم با ارزش اخاذی می کنند و متواری می‌شوند.

اسداللهی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی متهمان در یکی از شهر‌های شمالی کشور شدند که با تحت نظر قرار دادن آن در نهایت هر ۴ متهم را حین انجام اخاذی با ۲ دستگاه خودرو دنا دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی در مخفیگاه متهمان، افزود: متهمان در ابتدا منکر انجام هر گونه اخاذی بودند، اما با مواجهه حضوری شکات و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف باز و به چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان این که دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد دستور انتشار تصاویر متهمان را در رسانه‌ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالا از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می‌کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری این شهر مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

سارقان مامورنمای نظرآباد، در دام پلیس های واقعی/ ببینید و شناسایی کنید +عکس

انتهای پیام/د.خ

برچسب‌ها:

نظر شما