شناسهٔ خبر: 48714149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح شمیم حسینی در چهارمحال و بختیاری

اوقاف و امور خیریه از هیئات مذهبی در ماه محرم با اجرای طرح شمیم حسینی حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دومین نشست هم‌اندیشی ستایشگران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور ذاکرین و مداحین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در جمع مداحان و ستایشگران استان با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی گفت: این طرح با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود و شاخص‌ترین این فعالیت‌ها طرح شمیم حسینی بوده که هر ساله برای توزیع عادلانه‌ی عواید موقوفات و بهره مندی هیئات فعال از این عواید اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

او افزود: برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه محرم و صفر طبق دستورالعمل ستاد کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد که شاخص‌ترین فعالیت‌ها در این دهه ویژه برنامه لبیک یا حسین (ع)، احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی و رهروان زینبی است

امیری اضافه کرد: سیاه پوش نمودن بقاع متبرکه، تعویض پرچم گنبد امامزادگان و برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن و فضا‌های روباز در بقاع متبرکه شاخص از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح بصیرت عاشورایی امسال است.

او ادامه داد: در سال قبل با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های بوجود، ۳۰۰ میلیون ریال از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش به هیئات مذهبی فعال در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در قالب طرح شمیم حسینی اهدا شد.

امیری با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان در محرم امسال برگزار خواهد شد، گفت: در سال جاری نیز همچون گذشته از هیئات مذهبی فعال در قالب طرح شمیم حسینی حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ف

نظر شما