شناسهٔ خبر: 48712532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم الانبیاء (ص):

پروژه فاضلاب اهواز و کارون ظرف ۳۶ ماه انجام می‌شود

شایان حاجی‌نجف

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب اهواز، گفت: عملیات تجهیز کارگاه در ۶ نقطه از این پروژه انجام شده است.

صاحب‌خبر -

رستم قاسمی درباره اجرای پروژه فاضلاب کلانشهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه فاضلاب اهواز و کارون یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهر اهواز و کارون و دغدغه مقام معظم رهبری است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به جهت خدمت به مردم خوزستان از چند ماه گذشته این پروژه را شروع و عملیات تجهیز کارگاه را در ۶ نقطه از این پروژه انجام داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: قرارداد این پروژه در ۲۸ تیرماه سال جاری مبادله شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تمام توان پای کار آمده است و امیدواریم این پروژه در مدت زمان ۳۶ ماه با کیفیت مناسب اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: این پروژه شامل سه بخش خط لوله، ایستگاه‌های پمپاژ و تونلی است که هر سه بخش آن توسط سه موسسه تخصصی از قرارگاه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال انجام است و با مستقر شدن در اهواز به زودی در روند اجرایی پروژه‌ها نتیجه آن را خواهیم دید.

قاسمی با اشاره به تدارکات پروژه فاضلاب اهواز و کارون گفت: بخشی از برنامه تدارکات، تامین تجهیزات و تامین ماشین آلات انجام و بخشی دیگر با سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خصوص پیشرفت اجرایی پروژه فاضلاب اهواز گفت: از نظر استاندارد، تجهیز یک پروژه ۳۰ درصد پیشرفت پروژه است و ما تجهیز کارگاهی که برای این پروژه نیاز بود را کامل انجام داده‌ایم‌. در شهریورماه اولین دستگاه TDM وارد خواهد شد و عملیات تونلی را شروع می‌کنیم و در خصوص ایستگاه‌های پمپاژ و خط انتقال، تجهیز کارگاه را انجام دادیم و به سرعت در حال اجرای پروژه هستیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: برنامه زمان‌بندی این پروژه ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است و قطعا با هماهنگی کارفرما، مشاور و پیمانکار این پروژه در موعد مقرر تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما