شناسهٔ خبر: 48707565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

روند اجرای پروژه فاضلاب اهواز با تجهیز ۶ کارگاه شتاب می‌گیرد

اهواز-ایرنا- مدیر عامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه با بیان اینکه عملیات تجهیز کارگاه پروژه فاضلاب اهواز و کارون از چند ماه گذشته آغاز شده و در ۶ نقطه از اهواز کارگاه ایجاد شده است گفت:روند اجرای پروژه فاضلاب اهواز با تجهیز ۶ کارگاه شتاب می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا رستم قاسمی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز و کارون یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر اهواز و کارون و دغدغه مقام معظم رهبری است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به منظور خدمت به مردم خوزستان این طرح را بر عهده گرفته است.

وی افزود: قرارداد این پروژه در ۲۸ تیر ماه سال جاری مبادله شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تمام توان پای کار آمده و این پروژه در مدت زمان ۳۶ ماه با کیفیت مناسب  اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این پروژه شامل سه بخش خط لوله، ایستگاه های پمپاژ و تونلی است که هر سه بخش آن توسط سه موسسه تخصصی از قرارگاه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال اجرا است.

قاسمی به تدارکات پروژه اشاره کرد و گفت: بخشی از تدارکات ،تجهیزات و ماشین آلات اجرای این طرح تامین شده و بخشی دیگر با سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به درصد پیشرفت اجرایی پروژه فاضلاب اهواز گفت:تجهیز کارگاهی که برای این پروژه نیاز است انجام گرفته و در شهریور ماه اولین دستگاه TDM  وارد خواهد شد و عملیات حفاری تونلی آغاز می شود ضمن اینکه در خصوص ایستگاه های پمپاژ و خط انتقال نیز تجهیز کارگاه انجام شده است.

قاسمی با تاکید به برنامه زمانبندی پروژه اظهار داشت: برنامه زمانبندی اجریا این پروژه ۳۶ ماه است و قطعا با هماهنگی کارفرما، مشاور و پیمانکار این پروژه در موعد مقرر تکمیل و وارد مدار بهره برداری می شود.

پروژه ساماندهی فاضلاب اهواز ۳۵۰ میلیون یورو اعتبار لازم دارد که با اجرای این پروژه تا ۶۵ درصد مشکلات فاضلاب این شهر برطرف خواهد شد.

مقام معظم رهبری دستور تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه فاضلاب اهواز به مبلغ ۵۰ میلیون یورو را نیز دادند.

فاضلاب اهواز در چند سال گذشته در پی ریزش بخشی از خطوط فرسوده فاضلاب و مسدود بودن، به ویژه هنگام بارندگی با پس زدگی در خیابان‌ها روبه رو است.

نظر شما