شناسهٔ خبر: 48708796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ‌ ایران؛ مخرب، ویرانگر و پشیمان کننده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره جریان سازی رسانه‌ای دشمنان گفت: دشمنان بدانند که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان کننده است.

صاحب‌خبر -

سردار سرلشکر حسین سلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: به دنبال موفقیت‌های نظام؛ دشمنان خیلی تلاش کردند از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوء استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در مرحله انتقال دولت هستیم، متمایز از انتقال دولتی که در آمریکا صورت می‌گیرد و این انتقال دولت در ایران با وقار، سلامت و آرامش است و فرایند سیاسی را پشت سر می‌گذاریم.

<div id="video-display-embed-code_6802728"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3183639/6802728?width=500&height=300"></script></div>


سرلشکر سلامی گفت: دشمنان سعی می‌کنند برای ملت ایران یک دغدغه درست کنند، اما اخطار می‌دهیم از گذشته درست بگیرند، ۴۲ سال است ما با دشمنان مقابله می‌کنیم و امروز قوی‌تر از هر زمان و مصمم‌تر هم هستیم.
فرمانده سپاه تصریح کرد: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان کننده است؛ وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند چرا که ما در اینجا محکم و ثابت قدم هستیم.

نظر شما