شناسهٔ خبر: 48708092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰ کپسول اکسیژن از محل نیات واقفان هرمزگان به ۲ بیمارستان داده شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: ۲۰ کپسول اکسیژن از محل نیت واقفان به ۲ بیمارستان شهید محمدی و بیمارستان کودکان بندرعباس داده شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ حسین مهدیان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های هرمزگان این کپسول‌های اکسیژن به قیمت ۵۰۰ میلیون ریال از محل نیات واقفان بندرعباس تهیه و برای رفع نیاز بیماران داده شد.

وی ادامه داد: هر کدام این کپسول‌های اهدایی ۱۰ لیتر ظرفیت دارند که در طول درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند و با تهیه این کپسول‌ها می‌توان در کاهش مشکل بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستانی و رسیدگی بیشتر به آنان کمک کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان یادآور شد: این اداره‌کل از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حوزه کمک‌رسانی و همراهی با مردم در مقابله با این ویروس فعال است و ما تمام توان مجموعه بر مسائل اجتماعی متمرکز شده تا بتوان دردهایی که این بیماری در حوزه‌های مختلف به جامعه وارد کرده را التیام بخشید.

وی افزود:‌اجرای رزمایش مواسات و همدلی و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه، توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی بقاع متبرکه از جمله این فعالیت‌هاست.

نظر شما