شناسهٔ خبر: 48707501 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از نظرات و انتقادات برای تهیه سری جدید «نشان ارادت»

پویان هدایتی گفت: برنامه «نشان ارادت» امسال مخاطب بیشتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» در گفت‌‍وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سومین سال تولید برنامه نشان ارادت گفت: غالب برنامه، مانند سال‌های گذشته است. ما سال‌ها برنامه‌هایی تحت عنوان «نشان ارادت»، «حس مشترک» و «حب‌الحسین» با همان رویه‌ای که روی آنتن بوده، تهیه کردیم.

وی درباره تغییرات سری جدید «نشان ارادت» بیان کرد: برنامه مذهبی امسال با تغییر دکور همراه است؛ مکان دکور به طور کلی عوض شده و حوزه دفاع مقدس را پیش گرفته است و قرار است اتفاقات جدیدی رقم بخورد. قرار است امسال از آیتم‌های متفاوت جداگانه‌ای بهره‌برداری شود.

این تهیه‌کننده برنامه‌های مذهبی اضافه کرد: امسال به جای طراحی گرافیک کار، از هنرمندان ایرانی همچون ویترای کاران، شیشه‌کاران و خطاطان دعوت کردیم و از آنان خواستیم به جای لوگو گرافیکی که فاقد روح است، هنر ایرانی اقلیمی به کار ببرند.

هدایتی درباره دیگر تغییرات این سری از برنامه‌های «نشان ارادت» گفت: امسال از آیتم‌های جدیدی استفاده کردیم؛ خوانش کتاب که هر سال توسط مهمان برنامه انجام می‌شد، امسال مجریان خانم تلویزیون این کار را انجام می‌دهند. به صورت کلی نیز شکل برنامه همچون سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به طیف مهمانان برنامه بیان کرد: با توجه به ثابت ماندن غالب برنامه، طیف مهمانان هم به آن شکل است و همچون دوره‌های قبل از چهره‌های ورزشی و هنری دعوت خواهیم کرد اما امسال دو طیف اجتماعی و هنری در مقابل هم قرار می‌گیرند؛ همان اندازه‌ای که مهمان هنرمند داریم، به همان اندازه هم مهمان اجتماعی داریم. در سری جدید برنامه «نشان ارادت» خیرین، شاعران و تمام کسانی که در دستگاه امام حسین (ع) قرار دارند، و یک اتفاق جدید و خوبی را برای مردم رقم می‌زنند، حتما مهمان برنامه خواهند بود.

هدایتی درباره واکنش مخاطبان مطرح کرد: ساخت برنامه مذهبی، دربردارنده دو طیف از جامعه است؛ یعنی ما هم انتقاداتی داشتیم که امسال از آن انتقاد‌ها جهت پوشش خطا‌های برنامه استفاده کردیم. مخاطبان خوبی هم در سطح جامعه داشتیم. برنامه «نشان ارادت» مخاطب گسترده‌ای داشت که طبق نظرسنجی آمار سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که هر ساله بعد از ایام محرم و صفر اعلام می‌کند، نشان ارادت به خاطر مهمانان، سؤالات و حال و هوایی که داشته است، یکی از ده برنامه پرمخاطب بود.

وی خاطر نشان کرد: ما امسال از انتقادات و نظرات مردم که در حوزه‌های مختلفی همچون نوع گفت‌وگو، نوع اجرا، نوع مهمانان و حتی دکور برنامه خیلی استفاده کردیم و به طور حتم امسال مخاطب بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما