شناسهٔ خبر: 48707122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عضو کمیسیون امور داخلی کشور:

صف مرغ نباید داشته باشیم

آصفری در نشست تنظیم بازار مرغ استان مرکزی گفت: باید شرایطی ایجاد شود که مردم در صف، منتظر مرغ نمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور در نشست تنظیم بازار مرغ استان مرکزی گفت: باید شرایطی ایجاد شود که وضعیت بازار متناسب با شان و توقع مردم تنظیم شود و مردم برای تهیه مرغ در صف منتظر نمانند.

آصفری افزود: روزانه حدود ۷۰ تا ۹۰ تن مرغ در استان به منظور تامین نیاز استان کشتار می‌شود که در صورت رسیدن به دست مصرف کننده واقعی تا حدودی کافی است.

او اضافه کرد:، اما متاسفانه گا‌ها دیده می‌شود که مرغ علیرغم اینکه به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد بلکه به صورت قطعه بندی نیز فروخته می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گونه روش در توزیع مرغ به دور از انصاف است و نیاز است ناظری به منظور این مهم در محل توزیع وجود داشته باشد تا مرغ به دست مردم و در اندازه مناسب با قیمت مصوب برسد.

او با بیان اینکه در استان‌های قم و همدان قیمت مرغ نسبت به استان مرکزی پایین‌تر است ادامه داد: سهم متعلق به مردم استان باید در استان توزیع شود و این شرایط پیش از رسیدن به بحران باید حل شود.

نشست تنظیم بازار مرغ با حضور مسئولان استان مرکزی و نماینده مجلس شورای اسلامی در محل سازمان صمت استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

نظر شما