شناسهٔ خبر: 48705067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی هموار شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر روند واردات واکسن توسط شرکت‌های خصوصی به خاطر روابط دست و پاگیری که سازمان دارو و غذای وزارت بهداشت و درمان برای آن‌ها تعیین کرده، کند شده و مقرر شد مساعدت شود تا بتوانند واکسن بیشتری را وارد کنند.

صاحب‌خبر -

سیدمسعود خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا اظهار داشت: در این مدت به کادر درمان فشار زیادی وارد شده است و ظرفیت بیمارستان‌های استان اصفهان تکمیل شده است، کادر درمان خسته و فرسوده شدند و باید پیک فعلی کاهش پیدا کند تا فشار بیشتری به کادر درمان وارد نشود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزانه بیماران کرونایی در استان اصفهان افزود: در کنار افزایش بیماران کرونایی باید بیماران تصادفی و تروما را هم اضافه کرد، باید سیاست‌هایی برقرار شود که فشار از کادر درمان برداشته شود.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور بیان کرد: در حال حاضر با واکسن‌های وارداتی و تولید داخل واکسیناسیون در کشور و استان اصفهان دنبال می‌شود که در واردات واکسن تسریع شده و تعداد قابل توجهی واکسن در حال وارد شدن است.

خاتمی با بیان اینکه شرکت‌های دولتی و خصوصی برای واردات واکسن وارد کار شدند و اگر این مساعدت بیشتر شود، وضعیت بهتر می‌شود، ادامه داد: شرکت‌های خصوصی گزارش کار خود را در کمیسیون بهداشت ارائه دادند.

زمینه برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی باید هموار شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند واردات واکسن توسط شرکت‌های خصوصی به خاطر روابط دست و پاگیری که سازمان دارو و غذای وزارت بهداشت و درمان برای آن‌ها تعیین کرده، کند شده است و مقرر شد مساعدت شود تا بتوانند واکسن بیشتری را وارد کنند، اگر به تولید واکسن‌های داخلی و واردات واکسن‌های خارجی سرعت داده شود، روند واکسیناسیون در کشور بهتر می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق20/ی

نظر شما