شناسهٔ خبر: 48702729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتایج و حواشی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز سیزدهم

اخبار نتایج و حاشیه‌های روز سیزدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان در ۲ رشته آغاز شد.

نماینده‌های کاروان کشورمان امروز در رشته‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد و وزنه برداری به مصاف رقیبان خود رفتند. محمد رضا گرایی در کشتی فرنگی، حسن یزدانی و رضا اطری در کشتی آزاد و علی داوودی در وزنه برداری نمایند‌های ایران در سیزدهمین روز رقابت‌های المپیک توکیو بودند.

این خبر بروزرسانی می‌شود.

داودی مدال نقره را از آن خود کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶

علی داودی در سومین و آخرین حرکت خود در ۲ ضرب وزنه ۲۴۱ کیلوگرم را بالای سر برد و در مجموع با رکورد ۴۴۱ کیلوگرم به کار خود در دسته ۱۰۹ کیلوگرم پایان داد و مدال نقره خود را در المپیک توکیو قطعی کرد.

داودی در یک ضرب دوم شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۰

علی داودی ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم در سومین و آخرین حرکت خود در یک ضرب موفق شد وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با ایستادن در رتبه دوم به کار خودش در یک ضرب پایان داد.

گرایی طلایی شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۶

محمدرضا گرایی کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریف اوکراینی خود به مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو دست یافت.

یزدانی به فینال صعود کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۹

حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک ریو در رقابت مرحله نیمه نهایی رقابت های المپیک توکیو مقابل حریف روسیه ای خود با نتیجه ۷ بر یک مقتدرانه پیروز شد و به فینال رقابت‌های المپیک صعود کرد .

اطری از صعود به فینال المپیک بازماند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۸

رضا اطری کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده روسیه از صعود به فینال رقابت‌های المپیک توکیو بازماند.

رضا اطری به نیمه نهایی المپیک راه یافت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۷

در چارچوب رقابت‌های المپیک توکیو، امروز رضا اطری ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم، در دومین دیدار خود به مصاف بخبایار اردنبات از مغولستان رفت و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید.

یزدانی مقتدرانه به نیمه نهایی صعود کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۰

حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های وزن ۸۶ کیلو گرم توانست مقتدرانه و با نتیجه ۱۲ بر یک حریف سوئیسی خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو صعود کند.

رضا اطری به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۲۰

رضا اطری کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه خود در المپیک توکیو مقابل اتلی قهرمان ترکیه ای این وزن قرار گرفت و‌در انتها تواست با نتیجه ۳ بر ۲ این کشتی گیر را شکست دهد و مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو صعود کند.

شروع درخشان یزدانی در المپیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۰

حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین مسابقه خود در مرحله یک هشتم نهایی المپیک توکیو با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریف ازبک‌ خود را شکست داد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد.

حواشی روز سیزدهم: 

  • کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اعلام کرد که نتایج تست کرونای ۲۹ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شده است. در بین موارد جدید نام ۴ ورزشکار دیده می‌شود که ۳ نفر از آن‌ها شناگران یونانی هستند. به این ترتیب مجموع المپیکی‌های مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۳۲۷ نفر افزایش یافت.

 

  • طبق اعلام رئیس کمیته المپیک استرالیا بعضی از ورزشکاران این کشور تخت و وسایل اتاق‌های خود را قبل از ترک دهکده بازی‌ها شکستند و بعضی از آن‌ها هم به هنگام بازگشت به سیدنی در هواپیما رفتار‌های نامناسبی از خود نشان دادند. رئیس کمیته المپیک استرالیا گفت: این ورزشکاران اقدام به شکستن تخت‌های خود کردند و روی دیوار اتاق‌ها خرابکاری کردند. البته آن‌ها عذرخواهی کردند و به همین خاطر هم تنبیه نشدند.

 

  • مردم محلی مدال آور خود را شگفت زده کردند!

دکلان راکس که در بخش دوچرخه سواری نمایشی المپیک توانست برای بریتانیا مدال برنز کسب کند در بازگشت به خانه با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

  • اسکای براون، اسکیت‌باز ۱۳ ساله بریتانیایی با کسب مدال برنز اسکیت بورد پارک المپیک ۲۰۲۰، به جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ بریتانیا در المپیک تبدیل شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما