شناسهٔ خبر: 48680532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

المپیک توکیو؛

محمدی: آزادکاران آماده رقابت هستند

توکیو - ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیران در شرایط بدنی خوبی هستند و امیدواری نتایج درخشانی کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی ۲ وزنه کشتی آزاد بازی‌های المپیک امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود  و رضا اطری در وزن ۵۷ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم حریفان خود را خواهند شناخت. ایران در کشتی آزاد با ۶ سهمیه کامل در توکیو حاضر شده و امید زیادی برای موفقیت آزادکاران در این دوره از بازی‌های المپیک وجود دارد.

«غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه مراسم قرعه کشی این ۲ وزن اظهار داشت: تیم کشتی آزاد برنامه‌های آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذرانده و آماده رقابت در آوردگاه توکیو است. ورزشکاران این رشته آماده هستند و از فردا کارزار سختی در المپیک داریم. 

سرمربی تیم کشتی آزاد افزود: امروز (سه‌شنبه) یک جلسه تمرینی داشتیم و باید منتظر نتایج قرعه‌کشی برای مشخص شدن حریفان حسن یزدانی و رضا اطری باشیم. این ۲ کشتی‌گیر شرایط خوبی را دارند و امید داریم که بتوانیم بهترین عملکرد را در توکیو به ثبت برسانیم.

مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو از فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد. محمدعلی گرایی و هادی ساروی نمایندگان کشتی فرنگی کشورمان در وزن‌های ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم امروز در رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می‌روند و محمدرضا گرایی در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال تلاش خواهد کرد. 

امین میرزازادده و علیرضا نجاتی با شکست برابر حریفان خود نتوانستند به مدال المپیک برسند. 

کاروان ورزشی ایران که با ۶۶ ورزشکار در رشته‌های انفرادی و تیمی راهی بازی المپیک توکیو شده  تا کنون تنها یک مدال طلا را کسب کرده است. این مدال روز دوم رقابت‌ها توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی ضرب شد.

نظر شما