شناسهٔ خبر: 48697197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خسارت ۴۳۷۰ میلیارد ریالی سیلاب در مازندران

اقتصاد ایران: بابل- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران میزان خسارت سیلاب را در استان چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده با اشاره به اینکه سیل در ۴۸ ساعت اخیر به ۱۰ شهرستان استان آسیب رساند، افزود: بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد.

وی ظهار داشت: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به ۱۷۰ میلی‌متر و ورودی به سد البرز نیز ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه بود.

وی میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را ۴۳۷ میلیارد تومان تا این لحظه برآورد کرد و ادامه داد: خسارات شامل خسارت به تأسیسات زیربنایی، جاده‌ها، راه‌ها، ۳ دهنه پل بزرگ در بابل و تنکابن، ۲۰ کانال انتقال آب و ۱۰ منزل مسکونی است.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۱۱۷ میلیارد تومان به زمین‌های کشاورزی و باغات استان و حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستاییان خسارت وارد شده است، تاکید کرد: نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات‌رسانی به مردم آغاز شد.

رازجویان با بیان اینکه راه‌های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی است، افزود: بجز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد، مابقی این روستاها از راه دوم دسترسی نیز برخوردارند و مشکلی برای تردد ندارند.

برچسب‌ها:

نظر شما