شناسهٔ خبر: 48692928 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی در چهلمین روز قتل فعال فلسطینی در رام الله

صد‌ها تن از فلسطینیان با برگزاری تظاهرات در رام الله خواستار کناره گیری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و محاکمه مسئولان قتل نزار بنات شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خالد صبارنه خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رام الله، صد‌ها تن از فلسطینیان به مناسبت چهلمین روز کشته شدن نزار بنات فعال سیاسی فلسطینی، با برگزاری تظاهرات گسترده در رام الله خواستار کناره گیری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و محاکمه مسئولان سازمان‌های امنیتی شدند که در قتل نزار بنات نقش داشتند و می‌خواستند فلسطینیان را به جای مقاومت در برابر اشغالگران و شهرک سازی، درگیر منازعات داخلی کنند.
<div id="video-display-embed-code_6798598"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3182945/6798598?width=350&height=250"></script></div>
جهاد عبدو - فعال مبارزه با اشغالگری
 ماهر الأخرس - عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی
شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان خدمات امنیتی تشکیلات خودگردان به رژیم اشغالگر شدند و تاکید کردند باید دست مقاومت در کرانه باختری باز گذاشته شود تا در مقابل جنایات شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی که فلسطینیان را می‌کشند و زمین‌های آنهارا مصادره می‌کنند، بایستند. این در حالیست که تشکیلات خودگردان هیچ کاری برای مقابله با جنایات اسرائیل انجام نمی‌دهد.
 
چهل روز از قتل نزار بنات فعال سیاسی فلسطینی می‌گذرد و مردم خواستار کناره گیری محمود عباس هستند و بر ضرورت محاکمه عاملان قتل نزار بنات تاکید می‌کنند.

نظر شما