شناسهٔ خبر: 48682243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حسن یزدانی از فردا روی تشک المپیک

خبرگزاری صداوسیما

حسن یزدانی به همراه رضا اطری از فردا روی تشک المپیک به میدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح فردا چهارشنبه ۱۳ مرداد آغاز می‌شود و چهار کشتی گیر مازندرانی تیم ملی کشورمان از فردا به روی تشک می‌شوند.


مراسم قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو دقایقی پیش برگزار شد و رضا اطری و حسن یزدانی دو کشتی گیر مازندرانی حریفان خود را شناختند.


در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می‌گیرد. زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در گروه اطری حضور دارد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.


در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان استفان ریچموت از سوئیس و فاتح بنفردجلا از الجزایر می‌رود. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد. دیوید تیلور آمریکایی در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.


مسابقات اوزان فوق از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا چهارشنبه برگزار می‌شود.


امیرحسین زارع و محمد حسین محمدیان دو کشتی گیر دیگر آزادکار مازندرانی روز‌های پنجشنبه و جمعه به مصاف حریفان خواهند رفت.

نظر شما