شناسهٔ خبر: 48681338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحبت‌های خواندنی تنها نماینده فوتبال کشورمان در مسابقات المپیک توکیو

پریا شهریاری تنها نماینده فوتبال کشورمان در داوری رقابت‌های المپیک توکیو، درباره روند برگزاری این مسابقات و عملکرد خود توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پریا شهریاری نماینده فوتبال کشورمان که به عنوان ناظر در المپیک توکیو حضور دارد، در گفتگو با برنامه باشگاه خبر رادیو ورزش گفت: حدود دو سال پیش قرار بود المپیک توکیو برگزار شود، اما این رویداد ورزشی یک سال به تعویق افتاد و مسابقات از سی تیر آغاز شد.

او ادامه داد: ما ۲۷ تیر به توکیو اعزام شدیم و در کارگاه آموزشی که برای برد اجرایی فیفا برگزار کردند، مسئولیت هر کس مشخص شد.

شهریاری با بیان اینکه ۱۲ تیم در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان حضور دارند، تصریح کرد: تا الان ۱۵ بازی را نظارت کرده ام. امروز در بخش زنان مسئولیت برگزاری بازی کانادا و آمریکا را داشتم و فردا هم مسئول برگزاری بازی مکزیک و برزیل در بخش مردان هستم.

نماینده فوتبال کشورمان در المپیک توکیو افزود: حدود ۱۰ ناظر در این مسابقات حضور دارند که از آسیا یک نفر دیگر هم حضور دارد.

او ادامه داد: مسابقات در شش شهر و هفت استادیوم برگزار می‌شود و الان در چهارمین شهر هستم؛ چون به صورت چرخشی از ناظران استفاده می‌شود. اول در توکیو بودم بعد ۹ روز در سایتاما و بعد به کاشیما رفتم و اگر برای فینال انتخاب شوم به توکیو برمی گردم.

نماینده فوتبال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ با بیان اینکه سطح رقابت‌ها خیلی خوب بود، اظهار کرد: از تیم آمریکا که قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش دارد، انتظار بیشتری می‌رفت تا یکی از فینالیست‌ها باشد، اما امروز از کانادا شکست خورد و کانادا به همراه سوئد به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

شهریاری افزود: به نظرم بهترین تیم این رقابت‌ها سوئد است، چون در تمامی مسابقات خیلی عالی ظاهر شد و شانس قهرمانی دارد.

او در پایان صحبت های خود گفت: در بخش مردان برزیل و اسپانیا از تیم‌های خیلی خوبی بودند که در این مسابقات حضور یافتند و رقابت‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما