شناسهٔ خبر: 48739989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

تغییر مکان و زمان فینال فوتبال بانوان المپیک به علت گرما

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو، زمان و مکان دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال بانوان به دلیل گرمای هوا تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گرمای هوا مسئولان برگزاری مسابقات المپیک توکیو را وادار کرد زمان و مکان دیدار فینال فوتبال بانوان بین تیم‌های ملی سوئد و کانادا را تغییر دهند.

بر اساس این گزارش، این دیدار روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نیسان یوکوهاما برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود دیدار فینال فوتبال بانوان ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه ملی توکیو برگزار شود.

تغییر مکان و زمان این دیدار پس از آن اتفاق افتاد که اتحادیه‌های فوتبال سوئد و کانادا به دلیل گرمای شدید در توکیو خواستار شروع مسابقه در زمان دیگری شدند.

از سوی دیگر، مسابقه رده بندی فوتبال  مردان بین ژاپن و مکزیک در ورزشگاه سایتاما نیز برای جلوگیری از تداخل با فینال فوتبال بانوان، به جای ساعت ۱۵:۳۰، ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

گرمای تابستان ژاپن باعث نگرانی در مورد عملکرد ورزشکاران و سلامت آن‌ها در این بازی‌ها شده است. آژانس هواشناسی ژاپن اعلام کرد که در برخی مناطق توکیو، روز پنجشنبه دمای هوا به بیش از ۳۶ درجه سانتی گراد رسیده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما