شناسهٔ خبر: 48680169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولان حق ناامید کردن مردم را در پشتیبانی از نظام اسلامی ندارند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام باقری ۱۲ مرداد ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردبیل اظهار کرد: یکی از محورهای اساسی فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری آیین‌های ملی، مذهبی تقویت مؤلفه‌های امیدآفرینی در جامعه است که در این زمینه اهداف و برنامه‌های مختلفی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در کنار این امر تقویت بصیرت‌افزایی و همچنین دشمن‌شناسی از رویکردهای فرهنگی و تبلیغی شورای هماهنگی است که در مناسبت‌های مختلف سعی بر این است تا این دیدگاه مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت تقویت همدلی و همزبانی را در جامعه یادآور شد و گفت: برای عبور از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، تقویت خودباوری نیز امر بسیار مهم و ارزشمند به شمار می‌رود.

باقری به تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: این نهاد عمومی و غیردولتی بدون دریافت اعتبار دولتی سعی می‌کند تا در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی پیشقدم شده و حرکت‌های ارزشمندی را در تقویت بنیان‌های نظام اسلامی به وجود آورد.

وی نمونه این اقدامات را برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد و ادامه داد: راهپیمایی سالانه ۲۲ بهمن تمام توطئه‌های یک ساله دشمنان را خنثی می‌کند و به امیدآفرینی و اعتماد عمومی کمک می‌کند.

باقری رویکرد این شورا را فراجناحی در انتخاب سخنرانان و برگزاری برنامه‌های مناسبتی مختلف اعلام کرد و گفت: همه ساله آیین‌های گرامیداشت ۲۲ بهمن، راهپیمایی روز قدس و ۱۳ آبان با شور و حرارت بیشتر و حضور آگاهانه مردم انجام می‌شود که این حرکت‌های انقلابی در حقیقت لحظه‌شناسی و مقابله با توطئه‌های دشمن به حساب می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سایه برگزاری چنین رویدادهای ارزشمندی است که از ترفندهای خود عقب‌نشینی کرده و در برابر اراده این ملت ناتوانی خود را به اشکال مختلف نشان می‌دهند.

باقری اضافه کرد: در دو سال اخیر و به دنبال شیوع کرونا ما سعی کردیم بیشترین همراهی را با ستاد کرونا داشته و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه‌های مناسبتی را بیشتر با نگاه سلامت‌محور برگزار کنیم.

وی نمونه این حرکت را راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: همچنان به دلیل شیوع بیماری کرونا عمده برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی و حضور متفاوت مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما