شناسهٔ خبر: 48672946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

شورای هماهنگی تبلیغات رویکرد فراجناحی دارد

اردبیل - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شورای هماهنگی در سال‌های اخیر سعی کرده با رویکرد فراجناحی برنامه‌های ملی و مذهبی را با مشارکت بالای مردم به انجام برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و با فرمان امام راحل فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه‌های مختلف سعی کرده به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی در برگزاری برنامه‌های ملی و گرامیداشت رویدادهای مختلف پیشگام باشد.
وی تصریح کرد: اصلی‌ترین وظیفه و رسالت این شورا اعزام مبلغان در داخل و خارج از کشور در کنار هماهنگی بیشتر برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی نهاد انقلابی و اسلامی بوده و قطعاً این حرکت‌ها به یأس و ناامیدی دشمنان و همچنین ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر داخلی کمک کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نمونه این برنامه‌های مناسبتی را برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایام پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: با حضور مردم در این راهپیمایی تمام توطئه‌های دشمنان در طول یک سال خنثی می‌شود و مردم با وثوق و اعتماد به نظام اسلامی حرکت‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

باقری افزود: در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و سایر مناسبت‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رویکردی فراجناحی سعی کرده در ۴۱ سال اخیر به عنوان یک نهاد ارزشمند و موقعیت‌شناس زمینه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با همراهی و همکاری مردم به وجود آورد.

وی لحظه‌شناسی و دعوت از مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف را از رویکردهای این شورا برشمرد و خاطر نشان کرد: در ایام کرونایی نه تنها از برگزاری برنامه‌های مناسبتی غفلت نکردیم بلکه با نگاه سلامت‌محور سعی کردیم حضور مردم را در صحنه‌های مختلف به اشکال گوناگون بدون تجمع ظاهری داشته باشیم که نمونه آن راهپیمایی خودرویی در ۲۲ بهمن سال گذشته بود.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان با وجود حاکم شدن شرایط کرونایی اقدامات شورای هماهنگی در استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای اجرای برنامه‌های ملی، مذهبی بوده و سعی بر این است تا این اقدامات و حرکت‌ها تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به پنج رویکرد و محور فعالیت‌های این شورا در دهه جدید اشاره کرد و ادامه داد: تقویت بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، تقویت همدلی و همزبانی و همچنین اهتمام به خودباوری از جمله این محورهاست که امیدواریم با تکیه بر این محورهای اساسی از توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان عبور کرده و کام آنها را تلخ و امید ملت را زنده کنیم.

نظر شما