شناسهٔ خبر: 48672013 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با دانش آموزان رتبه تک رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۰ :

کسب رتبه های تک رقمی کنکور سراسری نشان از استعداد دانش آموزان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با دانش آموزان رتبه تک رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۰ گفت: کسب رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری نشان از استعداد شگرف دانش آموزان خوزستانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در دیدار با دانش آموزان دارای رتبه تک رقمی کنکور سراسری ، گفت: در ۲ سال گذشته میزان رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری در خوزستان با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است‌.

وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در به ثمر رساندن این موفقیت ها ، اظهار کرد: دانش آموزان خوزستان امسال موفق به کسب رتبه های ۵ ، ۸ و ۱۲ کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی شده اند.

مودت با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان نقش محوری در موفقیت دانش آموزان دارند ، افزود : دانش آموزان مدرسه سمپاد شهید بهشتی اهواز حسن و حسین قیم موفق به کسب رتبه ۵  و ۱۲ کشوری شد و محمد حسن فلاحت نیز توانست رتبه ۸ کشوری رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۰ را به دست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر برگزاری موفقیت آمیز امتحانات نهایی و سراسری در استان خوزستان ، اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان از سوی سازمان سنجش کشور به جهت برگزاری موفق آزمون ها مورد تجلیل قرار گرفت .

نظر شما