شناسهٔ خبر: 48666604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

ساروی مقابل قهرمان المپیک مغلوب شد و به رده بندی رسید

محمدهادی ساروی با شکست در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو از رسیدن به فینال بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در توکیو آغاز شد که مدعیان اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال به مصاف هم رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول آدم بودجملین از الجزایر را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی مقابل کریل میلوف از بلغارستان با نتیحه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب شد تا از رسیدن به فینال محروم شود. وی در این دیدار با برنده کشتی میان آروی ساوولاینن از فنلاند و اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

گفتنی است در وزن ۷۷ کیلوگرم تاماس لورینچ از مجارستان و آکژول محموداف از قرقیزستان به دیدار فینال راه یافتند و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز آرتور الکسانیان از ارمنستان و موسی اولویف از روسیه راهی دیدار فینال شدند.

بیشتر بخوانید

<div id="video-display-embed-code_14437450"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7842258/14437450?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما