شناسهٔ خبر: 48663409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری

رئیس پلیس تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری اظهار کرد: نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم برعهده دارد و برنامه‌ریزی مفصلی شده است و با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مانند عزیزان در سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیت‌ها هماهنگی کردیم.

وی افزود: برای فردا و در مراسم تنفیذ محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان های، ولیعصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

سردار رحیمی تصریح کرد: برای روز چهاردهم مرداد و مراسم تحلیف نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم و در محدوده اطراف مجلس و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

وی افزود: جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد و عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را اجرا می‌کنند و کنترل‌های نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما