شناسهٔ خبر: 48661860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت

آیین استقبال و تجلیل از جواد فروغی، برنده مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ با حضور جمعی از علاقه‌مندان به ورزش و اهالی شهرک انصار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جواد فروغی مدافع سلامت و برنده مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته تیراندازی وارد کشور شد و پس از حضور در شهرک انصار مورد استقبال اهالی این شهرک و مدیران شهری قرار گرفت.
در این آیین مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام، شهردار منطقه ۲۱ حضور داشتند و با اهدای لوح و هدایایی از ورزشکار محبوب کشورمان قدردانی شد.
امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این آیین با تبریک افتخارآفرینی ورزشکار تهرانی در رقابت‌های المپیک، افزود: به خود می‌بالیم که ورزشکار غیور شهرمان در رقابت‌های جهانی خوش درخشید و باعث شادمانی مردم شد. رضا رجب زاده، شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز در سخنانی تلاش‌های جواد فروغی در رقابت‌های المپیک را ستود.

تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت تجلیل سازمان ورزش شهرداری تهران از المپین طلایی پایتخت

نظر شما