شناسهٔ خبر: 48653392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| ممانعت از جابه‌جایی تیر برق توسط یکی از اهالی در کورائیم

ممانعت یکی از اهالی باعث متوقف شدن عملیات جابه جایی تیربرق در روستای جق جق کورائیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان سوژه‌ جابه‌جایی تیر برق در منطقه کورائیم اردبیل را چندین بار با عناوین «چرا تیرهای برق های مزاحم در شهر کورائیم اردبیل جابه جا نمی شود؟»، «بررسی عدم جابجایی تیرهای برق‌ مزاحم در توابع کوراییم» و «جابجایی تیر برق از وسط حیاط ملک در جق‌جق‌ علیای اردبیل» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری این سوژه؛  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با تشریح دلیل عدم جابه‌جایی تیر برق در این منطقه آورده است؛ درخصوص جابه‌جایی یک اصله تیر در روستای جق جق علیا،  با عنایت به  تعهد طرفین به سازش، همکاران شرکت توزیع برق استان جهت انجام عملیات در روستا حضور یافتند ولی یکی از اهالی مانع انجام کار شد.

در ادامه آمده است؛ پرسنل اداره برق به همراه پرسنل نیروی انتظامی جهت جابه‌جایی تیر  به محل مراجعه کرده بودند که  علی‌رغم تعهد کتبی  طبق دادنامه‌ یکی از اهالی با تهدید مانع از انجام هرگونه فعالیتی در خصوص جابه‌جایی تیر برق شد.

گفتنی است با توجه به این مساله با حضور ضابطین محترم قضایی به صلاحدید بخشدار محترم انجام کار جابه‌جایی تیر برق موقتا متوقف شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/م

نظر شما