شناسهٔ خبر: 48727804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| پیشنهاد احداث معبر در فضای سبز روبروی امام‌زاده صالح اردبیل از سوی میراث فرهنگی/ مردم نظرات خود را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه کنند

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل گفت: مردم پیشنهاد و انتقادات خود را در خصوص احداث معبر در فضای سبز عالی قاپو به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان موضوع «از تخریب فضای سبز محوطه عالی قاپو جلوگیری شود؟» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری این سوژه؛ میرزایی با بیان اینکه تملک زمین‌های اطراف و ساخت رواق‌ها در محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، معبری که در حال حاضر مورد استفاده اهالی است را خواهد بست و اهالی در عبور و مرور با مشکل مواجه می‌شوند، اظهار کرد:  اداره کل میراث فرهنگی پیشنهاد احداث یک معبر ۴ یا ۶ متری را در فضای سبز روبروی امامزاده صالح مطرح کرده که در کمیته فنی به تصویب رسیده است.

وی افزود: در این راستا اهالی می‌توانند در صورت وجود پیشنهاد و انتقاد، نظرات خود را به دبیرخانه شورای ترافیک در استانداری و یا شهرداری ارائه کنند.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل بیان کرد: شهرداری به‌عنوان یکی از اعضای شورای ترافیک تابع مصوبات ابلاغ شده از سوی شورای ترافیک است و مجری و مسؤول اجرای تصمیمات این شورا بوده و به تنهایی نمی‌تواند نسبت به تخریب و یا احداث یک معبر اقدام کند.

پیشنهاد میراث فرهنگی برای بازگشایی راه در حد طرح است

معاون باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی نیز در این خصوص اظهار کرد: با ادامه تکمیل احداث رواق‌ها تا خیابان، شارع موجود بسته خواهد شد که ایجاد یک مسیر برای عبور و مرور اهالی نیاز است.

روح الله محمدی گفت:  تاکنون تصمیم‌گیری قطعی برای اجرای آن انجام نشده و میراث فرهنگی فعلا در حد طرح به شهرداری ارائه داده ولی تصمیم‌نهایی با شهرداری است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما