شناسهٔ خبر: 48636259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

روستاهای استان قزوین طی دو سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، البرز و ِآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : نهضت گازرسانی به مناطق مختلف این استان فعال شده و در یک پروسه دو ساله شاهد محرومیت زدایی در حوزه گاز رسانی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در مراسم افتتاح  طرح گازرسانی به روستای پررود و ۱۴ روستای الموت غربی افزود:  با پیگیری های انجام شده مناطق روستایی صاحب نعمت گاز می شوند و این امر بسیار خوشحال کننده است.
وی اظهار داشت: منطقه ای که اهالی آن برای آوردن نفت و گاز مایع باید با سختی مسیرها را طی می کردند امروز به برکت جمهوری اسلامی صاحب نعمتی می شود که این منطقه را آباد می کند و دوباره مقصد گردشگران خواهد شد. 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست های متعدد در حوزه کشاورزی منطقه داریم و امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک انجام خواهد شد مشکلات کشاورزی منطقه حل شود.
محمد بیگی تصریح کرد : در بحث مسکن روستایی که بسیاری از ساختمان ها با سنگ و چوب ساخته شده نیاز به حضور جدی بنیاد مسکن است که هم به موضوع مسکن و هم معابر روستایی که نیز نیازمند به روزسازی است، ورود جدی داشته باشد.
نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت گفت : طی دو سال آینده انشاالله محرومیت از منطقه الموت ، کوهین و طارم رخت خواهد بست و با افزایش ۱۰ برابری بودجه با نهضت خدمت رسانی شاهد تغییر در چهره مناطق محروم استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه توجه به حوزه گردشگری روستاها مهم است، تصریح کرد: الموت باید مقصد گردشگری شود و اکو توریسم و خانه های بوم‌گردی این منطقه به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم علاوه بر کشاورزی و دامداری از حوزه صنایع دستی ارتزاق کنند.
محمدبیگی تصریح کرد: دروازه الموت باید بازگشایی و مشکل محیط زیست رحیم آباد کلاچای که همچنان وجود دارد باید با راهکار مناسب مسیر خوبی برای این کار فراهم شود.
بخش الموت غربی به مرکزیت رازمیان در شمال شرق استان واقع شده و از توابع شهرستان قزوین به شمار می رود.

نظر شما