شناسهٔ خبر: 66422813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نمایشگاه اکسپو و با حضور وزیر کشور؛

ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد

یزد-وزیر کشور در بازدید از غرفه استان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ ازابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد، وحیدی وزیر کشور در بازدید از غرفه استان یزد ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین تلاش این مرکز در جلب و جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه در بازدید وزیر کشور از غرفه یزد، کیف سرمایه گذاری استان تشریح شد، گفت: در ششمین نمایشگاه ایران اکس پو۲۰۲۴ IRAN EXPO فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان در قالب کیف سرمایه گذاری معرفی شده است.

سعید نورایمانی با بیان اینکه در این کیف ۱۳۵ مجوز بی نام و آماده سرمایه گذاری استان با تضمین زیرساخت های لازم وجود دارد، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذاری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه شده است.

وی ادامه داد: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران باید نسبت دریافت مجوز و انتقال سرمایه های خود اقدام کنند.

نظر شما