شناسهٔ خبر: 48635348 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۰ مرداد ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ با رشد ۶ هزار و ۹۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران امروز (۱۰ مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۵۷۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۲۹۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت. همچنین مدیکو، فارس و وغدیرتاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص کل بوده‌اند.

سپید، فملی و خودرو پر تراکنش‌ترین نماد تا به این لحظه بوده‌اند. همچنین برترین تقاضا برای سهام سپید، پترول و کمند بوده است.

رشد بورس به 9 هزار واحد رسید

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار  و ۷۵۵ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحدی قرار گرفت. در این زمان بیشترین افزایش قیمت را نماد وسهرمز، ثنوسا و کدما داشتند؛ و نیزنماد‌های فجر، خنصیر و وسکرشا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار ۳۷۵ واحدی روی پله  ۴۰۲ هزار  و ۳۰۳ واحدی قرار گرفت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۰ مرداد ماه

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۴۰۳ واحدی همراه شد و بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که هتل‌داری‌ها نیز با اُفت قیمت، ولی مخابراتی‌ها با گرایشی مثبت معامله می‌شوند.

همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد هزار و ۳۴۲ واحدی بر روی پله ۴۰۲ هزار و ۲۶۲ واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۷۰ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۶۴ واحدی قرار گرفت؛ و نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس بپاس، آریا و ارفع هستند.

انتهای پیام/

نظر شما