شناسهٔ خبر: 48634847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نایب قهرمان المپیک توکیو: شکست دادن تیم ژاپن راحت نبود/تلاش می‌کنم دوره بعدی در بخش انفرادی المپیک حضور داشته باشم

المپین آذربایجان‌شرقی گفت: ژاپن با تمام قدرت آمده بود که به فینال مسابقات تکواندو تیمی راه یابد، اما توانستیم این تیم را در کشور خودش شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

امیرمحمد بخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: المپیک‌ بزرگترین میدان ورزشی هست هر کشوری که میزبانی می‌گیرد، تلاش می‌کند در تمام رشته‌های عملکرد مطلوبی داشته باشد و همین در رشته تکواندو هم برای میزبان صدق می‌کرد.

وی گفت: در بحث مسابقات تیمی که در ۲۰۲۰ توکیو به صورت آزمایشی برگزار شد ۵ تیم حضور داشتند که کشور ایران و‌ چین فینالیست شدند و باید بگویم ژاپن برای طلای تکواندو تیمی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و بازی اول ما با تیم میزبان بود و توانستیم با تمام قدرت برابر این تیم به برتری رسیده و به فینال مسابقات راه یابیم.

تکواندوکار آذربایجان‌شرقی افزود: برابر چین هم در راند اول برابر پیش رفتیم، اما متاسفانه در راند دوم نتیجه را واگذار کردیم و به مقام نایب قهرمانی المپیک دست یافتیم.

وی در مورد اردوهای تیم ملی تکواندو کشور پیش از المپیک گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شده و فدراسیون تکواندو نهایت تلاش خود را برای آمادگی تیم تکواندو انجام داد که جا دارد از تلاش رئیس و سایر مسوولان فدراسیون تکواندو تشکر کنم.

وی در مورد اینکه نتایج بخش انفرادی و عدم نتیجه‌گیری تکواندوکاران بخش انفرادی متذکر شد: آرمین هادی‌پور و میرهاشم‌ حسینی مثل برادران من هستند و با شکست‌های‌شان ناراحت و‌ با پیروزی‌های‌شان شاد می‌شویم و وقتی نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند من هم به شدت ناراحت شدم اما در مورد عدم نتیجه‌گیری تکواندو در بخش انفرادی باید مربیان تیم صحبت کنند و من فقط می‌توانم در مورد بخش تیمی اظهار نظر کنم.

امیرمحمد بخشی تصریح کرد: خوشحالم که تلاش من و عرفان ناظمی بی‌نتیجه نمانده و توانستیم در المپیک توکیو به مدال دست یابیم و جا دارد ‌از خانواده‌ام‌ که‌ زحمت من را ‌کشیدند‌ و من را به این‌ جایگاه رساندند تشکر کنم. و یک تشکر ‌ویژه می‌کنم از مدیر کل ورزش استان آقای بهتاج و رئیس هیات تکواندو استان آقای رنجبر‌پور که همیشه هوای ما را داشتند.

این تکواندوکار ملی‌پوش میانه‌ای در پایان گفت: تلاش می‌کنم در دوره بعدی المپیک در بخش انفرادی مسابقات جوایز حضور را یافته و بتوانم این بار در بخش انفرادی به مدال المپیک دست یابم.

انتهای پیام/60017/س  

نظر شما