شناسهٔ خبر: 48615158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نجاتی و میرزازاده حریفان خود را شناختند

انجام مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰

با انجام مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰، دو نماینده ایران رقبای خود را شناختند. مراسم قرعه کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد و علیرضا نجاتی و امین میرزازاده دو نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها رقبای خود را شناختند. به […]

صاحب‌خبر -

با انجام مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰، دو نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
مراسم قرعه کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد و علیرضا نجاتی و امین میرزازاده دو نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا: علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف آرمن ملیکیان دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۱۹ از ارمنستان می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۸ از اوکراین و المرات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ و یک نقره و ۲ برنز جهان از ازبکستان می رود. کنچیرو فومیتا دارنده ۲ طلای جهان از ژاپن نیز در سمت گروه نجاتی قرار دارد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده در دو نخست مقابل کیم مینسئوک از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آلین سیوراریو از رومانی و میخان لوپز، دارنده ۳طلای المپیک و ۵ طلای جهان از کوبا به روی تشک می رود.

برچسب‌ها:

نظر شما