شناسهٔ خبر: 48611763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته‌های غذایی به دست نیازمندان رسید

مسئول گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) گفت: هر ماه ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان حاشیه اندیمشک تقسیم می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن نجفوند مسئول گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هر ماه ۱۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان و در حاشیه اندیمشک تقسیم می‌شود که این ماه به صورت اطعام غدیر برای فقرا انجام شد.

او  با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، رب گوجه، قند و ماکارونی بود که  بین نیازمندان توزیع شد، افزود: گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون یک هزار خانوار تحت پوشش دارد که به صورت جهادی با جمع آوری مبالغی از خیرین خدمات ارائه ‌می‌کند.

نجفوند بیان داشت: فعالیت هایی مانند بسته‌های غذایی،  پرداخت هزینه‌های درمانی،  پرداخت کمک هزینه‌های سرمایشی و گرمایشی،  اهدای لباس و پوشاک بین فقرا، تهیه اقلام فرهنگی برای دانش آموزان یتیم و بدسرپرست و نیازمندن، اهدای کیف و کفش و لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان را انجام می دهد.

مسئول گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) تصریح کرد: در زمینه اشتغالزایی نیز اقداماتی انجام شده است و برای افراد نیازمند شغل ایجاد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما