شناسهٔ خبر: 48610468 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست به مناسبت روز جهانی محیط‌بان و جنگل‌بان

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی محیط بان و جنگل بان در پیامی این روز را به تمامی محیط بانان و حافظان طبیعی کشور تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط بان  وجنگل بان این روز را به تمامی محیط بانان و حافظان عرصه های طبیعی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی محیط‌بان و جنگل‌بان (رنجر) بر تمامی بزرگواران خدمتگزار در سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و منابع طبیعی گرامی باد.

پاسداشت سالانه‌ی این مناسبت نشان‌گر توجه جدی جامعه جهانی به نقش والا و بی بدیل این عزیزان در حفاظت از طبیعت، این میراث ارزشمند و بی بدیل بشری است و بی شک از ثمره‌ی همراهی و ایثارگری این دلاورمردان در حفاظت از طبیعت و زیست‌بوم و حیات‌وحش کشورمان است که آب و خاک ایران زمین، در امنیت، سلامت و آرامش است.

در همین راستا بایستی نقش اثرگذار فعالان مردمی و همیاران گمنام محیط بان و طبیعت را هم ارج نهاد و یقیناً مشارکت و همکاری این شیرمردان و شیرزنان، برگ زرینی است در کارنامه‌ی پربار حفاظت از محیط زیست.

جا دارد، یاد و خاطره تمامی شهدای طبیعت، بخصوص محیط‌بانان و جنگل‌بانان شهید را گرامی بداریم و سلامتی و توفیق جانبازان و آسیب‌دیدگان در حفاظت از عرصه‌های طبیعی را از محضر الهی خواستار باشیم.

جمشید محبت‌خانی
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور

برچسب‌ها:

نظر شما