شناسهٔ خبر: 48600750 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تندباد کرونا مازندران را درنوردید

شمار بستری شدگان کرونایی در مازندران به بیش از ۳ هزار نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بستری ۶۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مازندران به ۳ هزار و ۳۶ نفر رسیده و ۲۳ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۲۰ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۹۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و ۳۹۲ نفر ترخیص شدند.

او افزود: ۲ هزار و ۱۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی گفت: ۳۳۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۲۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

بستری ۲۴۱ بیمار جدید در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۴۱ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۵۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۹۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/س

نظر شما