شناسهٔ خبر: 48589835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جرارد: در رنجرز بسیار خوشحال هستم

اسطوره باشگاه لیورپول در ارتباط با بازگشت به عنوان سرمربی به تیم فوتبال لیورپول توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استیون جرارد، سرمربی موفق تیم فوتبال رنجرز اسکاتلند و اسطوره تیم فوتبال لیورپول در مصاحبه‌ای با ESPN در ارتباط با حضور در لیورپول و هدایت این تیم به عنوان سرمربی اظهار کرد: من نمی‌توانم شایعه‌های رسانه‌ها را درباره شرایط خودم کنترل کنم. من از این صحبت ها استقبال نمی‌کنم و به آن‌ها دامن نمی‌زنم. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم تمرکز روی کار خود و جایی که اکنون در حال فعالیت هستم، است.

جرارد ادامه داد: رنجرز باشگاه بزرگی است. من این جا جا افتاده ام، خوشحال هستم و می‌توانم به پیشرفت خود ادامه دهم. از زمان ورود من به این جا ما بسیاری از چالش‌هایی را که برای من  و کادرفنی ایجاد شده بود، به اتمام رسانده ایم؛ اما اهداف در باشگاهی به موفقیت رنجرز، همواره در حال تغییر هستند. ما موفقیت خارق العاده‌ای داشته ایم، سال گذشته تاریخ سازی کردیم؛ اما حالا موضوع این است که آن موفقیت را کنار بگذاریم و به کارمان در آینده فکر کنیم.

استیون جرارد ادامه داد: من فکر می‌کنم مربیگری در هر فصل با فشار زیادی همراه است، مهم نیست که آیا موفق بوده اید یا نه. همیشه مواردی برای بهبود وجود دارند، شما همیشه خودتان را دوباره تنظیم می‌کنید و آماده می‌شوید تا دوباره شروع کنید. فشار هرگز تغییر نمی‌کند، من حس نمی‌کنم الان تحت فشاری متفاوت با فشاری که از روز اول حس کردم، هستم.

جرارد از ۱۷۰ بازی که هدایت رنجرز را بر عهده داشته ۱۱۲ پیروزی به دست آورده و تنها ۲۱ شکست کسب کرده است و فصل گذشته لیگ اسکاتلند را بدون حتی یک شکست و با قهرمانی به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما