شناسهٔ خبر: 48575009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مذاکره پاری سن ژرمن با پوگبا

باشگاه پاری سن ژرمن با پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستر یونایتد وارد مذاکره شده است تا ببیند آیا او برای انتقال به این تیم در فصل تابستان امسال تمایل دارد یا خیر.

پاریسی‌ها ممکن است طی هفته‌های آینده پیشنهاد رسمی خود را برای پوگبا به منچستریونایتد ارائه کنند هر چند آن‌ها هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا پوگبا را امسال به خدمت بگیرند یا تا تابستان آینده منتظر بمانند و به عنوان یک بازیکن آزاد او را جذب کنند.

ساسولو به دنبال رافینیا

به گزارش کویره دلو اسپورت باشگاه ساسولو ایتالیا در نظر دارد رافینیا هافبک پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرد.این بازیکن ممکن است با ۱۰ میلیون یورو قابل انتقال باشد . تیم‌هایی از انگلیس و ترکیه نیز برای خرید او ابراز تمایل کرده اند.

مذاکره استون ویلا با بازیکن لورکوزن

به گفته پدر لئون بیلی بازیکن تیم بایرلورکوزن، باشگاه استون ویلای انگلیس برای خرید این بازیکن با او وارد مذاکره شده است.

استون ویلا تابستان امسال امیلیانو بیوندا بازیکن آرژانتینی نوریچ و اشلی یانگ را به صورت بازیکن آزاد از اینترمیلان به خدمت گرفته است و در نظر دارد بیلی را نیز تابستان آینده جذب کند. بیلی دو سال دیگر با بایرلورکوزن قرارداد دارد.

اینتربه دنبال بازیکن ۱۷ ساله کیه وو

به گزارش کالچو مرکاتو باشگاه اینترمیلان در نظر دارد ساموئل ویگناتو بازیکن ۱۷ ساله تیم کیه وو را به خدمت بگیرد. این بازیکن برای تیم بزرگسالان کیه وو دو بازی انجام داده است.

موناکو به جمع مشتریان هافبک آرسنال پیوست

جو ویلاک بازیکن تیم آرسنال که فصل گذشته به صورت قرضی برای نیوکاسل به میدان رفت، مورد توجه تیم موناکو قرار گرفته است.

از سوی دیگر رافا بنیتز سرمربی جدید نیوکاسل مایل است این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرد، اما با توجه به حضور موناکو در لیگ قهرمانان اروپا شانس این تیم برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله بیشتر است.

آرون رمزی در فهرست خرید تاتنهام

به گزارش گازتا دلو اسپورت، آرون رمزی هافبک تیم یوونتوس در فهرست خرید باشگاه تاتنهام انگلیس قرار دارد.

یوونتوس حاضر است این بازیکن ۳۰ ساله را با ۱۰ میلیون یورو به تیم دیگری منتقل کند، اما مشخص نیست که آیا رمزی مایل است به تیم تاتنهام رقیب سنتی تیم سابقش یعنی آرسنال بپیوندد یا خیر.

رمزی فصل گذشته فقط در ۱۳ بازی برای یووه در سری آ بازی کرد. با این وجود او ۳۰۰ هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و یووه مایل است او را از فهرست حقوق‌بگیران خود حذف کند.

لواندوفسکی دو سال دیگر در بایرن می‌ماند

به گفته رئیس باشگاه بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی این تیم حداقل دو سال دیگر در آلیانس آرنا خواهد ماند.

این روز‌ها خبر‌هایی از تمایل باشگاه چلسی برای خرید لواندوفسکی منتشر می‌شود، اما هربرت هاینر تاکید کرد که این بازیکن فروشی نیست و حداقل دو سال دیگر در بایرن مونیخ خواهد ماند.

مذاکرات سلتیک با جو هارت

باشگاه سلتیک اسکاتلند برای خرید جو هارت سنگربان تیم تاتنهام مذاکراتی با این باشگاه داشته است.

مذاکره یوونتوس با ساسولو درباره لوکاتلی

باشگاه یوونتوس برای  خرید مانوئل لوکاتلی ستاره ساسولو با این باشگاه وارد مذاکره خواهد شد.

 یوونتوس در تلاش است این بازیکن تیم ملی ایتالیا را به خدمت بگیرد و امیدوار است بتواند با قراردادی پنج میلیون یورویی ابتدا او را به صورت قرضی و سپس با ۲۰ میلیون یورو دیگر به صورت قطعی لوکاتلی را به خدمت بگیرد. این در حالی است که ساسولو مبلغی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو برای بازیکن ملی پوش خود می‌خواهد.

فلورنزی به دنبال ترک رم

الساندرو فلورنزی بازیکن ۳۰ ساله تیم رم که فصل گذشته به صورت قرضی برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد تصمیم دارد به صورت قطعی پایتخت ایتالیا  را ترک کند.او مورد توجه تیم‌های سویا و آتالانتا قرار دارد.

ژوزه مورینیو فلورنزی را برای فصل بعد می‌خواهد، اما این مدافع ایتالیایی به دلیل اختلاف نظر با سران رم می‌خواهد، این تیم را ترک کند.

پوگبا سال آینده درباره آینده خود تصمیم گیری می‌کند

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد ممکن است تا سال ۲۰۲۲ در این تیم بماند و سپس درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

این بازیکن ۲۸ ساله مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است، اما از رئال مادرید به عنوان مقصد ترجیحی این بازیکن ۴۵ میلیون پوندی یاد می‌شود.

من سیتی آماده ارائه پیشنهاد ۷۵ میلیون پوندی برای گریلیش

باشگاه منچستر سیتی اولین پیشنهاد رسمی خود را برای ستاره ملی پوش استون ویلا به مبلغ ۷۵ میلیون پوند ارائه خواهد کرد. این پیشنهاد بندی برای پاداش و موارد اضافه نیز دارد، اما گفته می‌شود ویلا برای ستاره ملی پوش خود حداقل ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهد.

لیورپول کیه زا را نمی‌خواهد

برخلاف شایعات مطرح شده باشگاه لیورپول هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید کیه زا ستاره یوونتوس ارائه نکرده است.

هیئت مدیره لیورپول از موضع باشگاه یوونتوس درباره کیه زا باخبر است،او دست نیافتنی تلقی می‌شود.بنابراین لیورپول شانسی برای جذب این بازیکن در تابستان امسال ندارد. بایرن مونیخ وضعیت این بازیکن ملی پوش را به دقت زیر نظر دارد.

اطمینان الگری و آنیلی از ماندن کیلینی در یووه

الگری سرمربی یوونتوس و آنیلی رئیس این باشگاه مطمئن هستند که جورجیو کیلینی با وجود پایان یافتن قراردادش فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت. این مدافع ۳۷ ساله به تازگی با تیم ملی ایتالیا فاتح یورو ۲۰۲۰ شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما