شناسهٔ خبر: 48589200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور؛

تقدیر از استاندار گلستان

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور از استاندار گلستان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش گلستان، سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با سخنرانی رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس وهمچنین حضور استاندار گلستان  در مرکز رفاهی فرهنگیان گرگان به کار خود پایان داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در ۸ سال گذشته مسأله آموزش و پرورش را به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات کشور مورد توجه قرار داده است، اظهار داشت: دولت با تدوین لوایح مختلف و اقدامات لازم در زمینه حقوق معلمین و کارهای عمرانی در سطح آموزش و پرورش نشان داد که هیچگاه اهمیت آموزش و پرورش را فراموش نکرد؛ آموزش و پرورش همواره از مهم ترین موضوعات مورد توجه دولت بوده است، در ۸ سال گذشته به طور متوسط هر روز ۲۸ کلاس درس ساخته شده و امروز هیچ مدرسه خشتی،گلی و کپری در کشور وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: باید بتوانیم آموزش و پرورش را به تولید، صنعت ،کشاورزی و خدمات متصل کنیم؛ آموزش استفاده سالم از فضای مجازی به دانش آموزان از ضروریات است  و نمی توان به طور کامل فضای مجازی را مسدود کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا وارد زیست بوم جدیدی شدیم که پیش از آن، آمادگی لازم را نداشتیم، بنابراین آمادگی باید در برنامه درسی ایجاد شود و برای این که بدانیم در تحقق سند تحول بنیادین در کجای کار قرار داریم، چقدر توانستیم به اهداف سند نزدیک شویم، نیازمند برنامه ریزی در برنامه درسی هستیم.

 شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از زحمات و تلاش های هادی حق شناس استاندار گلستان در طول دوران مسئولیت ایشان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

نظر شما