شناسهٔ خبر: 48584996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح شش مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

مديركل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم شش مرکز نیکوکاری در استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مديركل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیرخم ۱۲ هزار و ۱۴۰ وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمندان استان و جامعه هدف زیر پوشش این نهاد طبخ و توزیع شد.

او افزود: بسته‌های مواد غذایی با مشارکت خیرین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع و ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر فضای مجازی، بازدید و تکریم از خانواده‌های سادات زیرپوشش نیز انجام شد.

بيشتر بخوانيد

محمدی اضافه کرد: به مناسبت عید سعید غدیر، ۵۰۰ بسته معیشتی نیز با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند در استان تهیه و توزیع شد.

او اظهار داشت: در این روز شش مرکز نیکوکاری افتتاح می‌شود که از این تعداد سه مرکز در قالب مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، کارآفرینی و فرهنگی است.

محمدی تصریح کرد: پزشکان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به نیازمندان حضور دارند.

او ادامه داد: مردم می‌توانند برای کمک به نیازمندان با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سامانه کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای واریز کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

نظر شما