شناسهٔ خبر: 48582879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بستری ۶۰۴مورد جدید مبتلا به کرونا در مازندران

۶۰۴بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ساعت گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری و ۱۴تن نیز فوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، ۶۰۴بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۴تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۵۳۹بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۳۵۶بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

هم اکنون ۲هزار و ۹۵۰بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

مرگ ۱۲کرونایی در حوزه مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۲۱بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۳۸۴نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: ۲هزار و ۱۱۲بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۳۱۳بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۱۲نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

مرگ ۲کرونایی در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸۳بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۵۵بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۸۳۸نفر اعلام کرد و افزود: ۴۳بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: امروز ۲بیمار بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

نظر شما