شناسهٔ خبر: 48561923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صائینی خبر داد؛

فعالیت ۱۴ مرکز واکسیناسیون کرونا در زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت:در حال حاضر۱۴ مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صائینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان  گفت: در حال حاضر ۱۴ پایگاه واکسیناسیون کرونا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی هستند.

او افزود: پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره ۱ و ۲ در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان قرار دارد که از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده خدمت‌رسانی به سالمندان و افراد فراخوان داده شده هستند.

صائینی بابیان اینکه افراد زمین‌گیر و ناتوان می‌توانند در داخل خودرو واکسن کرونا دریافت کنند، گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۳ واقع در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان در خیابان اول شهرک کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر اقدام به تزریق واکسن سالمندان می‌کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان ادامه داد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۵ نیز در سالن ورزشی پیام و پایگاه تجمعی واکسیناسیون شماره ۶ در سالن ورزشی هلال‌احمر از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر آماده واکسیناسیون سالمندان است.

صائینی گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۸ در سالن ورزشی بسیج شهید سیدداوود شبیری واقع در مزار پایین زنجان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۹ واقع در سالن ورزشی امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و۳۰ دقیقه آماده تزریق واکسن به گروه‌های هدف هستند.

او بابیان اینکه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۰ در سالن مدیریت بحران بشیر موسوی در شهرک الهیه زنجان قرار دارد، افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۱ واقع در سالن ورزشی بسیج جنب کلینیک مطهری زنجان در شهرک رجایی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و۳۰ در حال فعالیت است.

این مسئول در رابطه با پایگاه واکسیناسیون درمانگاه مصباح حسینیه اعظم، گفت: سالمندان و افراد ساعت ۸ صبح فراخوان داده شده با پیامک می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر  به این مرکز مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان ادامه داد: پایگاه واکسیناسیون آیت‌الله موسوی نیز در خصوص واکسیناسیون پرسنل بیمارستان موسوی زنجان، بیماران خاص طبق فراخوان پیامکی به بیماران سرطانی، ام. اس، پیوند کبد و کلیه از ۸ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خدمت‌رسانی می‌کند.

او در رابطه با پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولیعصر زنجان افزود: پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان نسبت به واکسیناسیون پرسنل بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان اقدام کرده و پرسنل این بیمارستان می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

صائینی در خصوص با پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ گفت: برای سالمندان و افراد فراخوان شده با پیامک از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه آماده خدمت‌رسانی است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما