شناسهٔ خبر: 48251303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صائینی؛

زنجان شهر قرمز ندارد

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صائینی معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان با تأکید بر لزوم تقویت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان گفت: زدن ماسک به شدت در استان زنجان کاهش یافته و این مسئله  بسیار نگران کننده است.

او بابیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس تست آزمایشگاهی به ۸۴ هزار و ۷۵ نفر رسیده است، افزود: آمار موارد مثبت سرپایی استان زنجان در هفته‌های گذشته روند افزایشی داشته است.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: تیرماه امسال  تعداد فوتی‌های کرونا در استان زنجان در بعضی از روز‌ها صفر بوده است.

صائینی به رنگبندی کرونایی استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

او بابیان اینکه وضعیت کرونایی شهر زنجان نارنجی است، گفت: بقیه شهرستان‌های استان زنجان در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان به روند تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۲ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و بیش از ۷۵ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در استان زنجان واکسینه شده اند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما