شناسهٔ خبر: 48556582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا: در رقابت‌های المپیک چیزی قابل پیش بینی نیست

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درباره دیدار این تیم مقابل ایران در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گلن هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی والیبال  ایران در چارچوب رقابت های المپیک توکیو اظهار داشت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان و ونزوئلا را شکست داده بود، اما ما با ۲ شکست در این بازی حاضر شدیم. باید با تمام توان بازی می کردیم تا برنده شویم. بازیکنان من امروز در سرویس‌ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد تا ما در ست نخست امتیاز بگیریم و همین روند را ادامه دهیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده است، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف‌تر بود، اما نسبت به ۲ بازی قبل بهتر شده بود.

هوگ خاطرنشان کرد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد. البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی این گروه چیست تصریح کرد: نمی‌توان هیچ پیش‌بینی داشت. تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند و نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد، در واقع الان زمان جنگیدن است و نمی‌توانیم شرایط تیم‌های صعود کننده را پیش‌بینی کنیم.

او در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من ایران را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می‌برم.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما