شناسهٔ خبر: 48557303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک توکیو؛

صالحی امیری: داور مسابقه نگذاشت تیم ملی شمشیربازی به حقش برسد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: همه حاضران در سالن شاهد بودند که داور مسابقه نگذاشت تیم ملی شمشیربازی به حقش برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی شمشیربازی کشورمان در اولین دیدار مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل تیم ایتالیا، علی رغم شایستگی در دیداری نزدیک و نقس گیر با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ نتیجه را واگذار کرد و شانس حضور در مراحل بعد و ایستادن روی سکو را از دست داد. بعد از اتمام این مسابقه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در رختکن مسابقات شمشیربازی به پیمان فخری و شاگردانش خسته نباشید گفت.

او خطاب به پیمان فخری گفت: همه حاضران در سالن شاهد بودند که قهرمانان بسیار برتر از سایر رقبا بودند و علی‌رغم این برتری و شایستگی، داور نگذاشت که به حقشان برسند.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: فخری و شاگردانش سال ها است برای رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین وتلاش کردند و سختی های فراوانی کشیدند، اما متاسفانه داور تمام رویا‌های این تیم موفق را به باد داد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: امروز مراتب اعتراض خود را بصورت مکتوب به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد، چراکه سایر داوران حاضر در سالن هم اذعان داشتند ناداوری مسلم در این دیدار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما